lunes, 9 de abril de 2012

La collita

Jo no tinc massa idea sobre jardineria, de quina és la millor época per a sembrar, ni sé de que tracta el "calendario lunar para la siembra de hortalizas", etc...

El que sé és que sempre m'ha fet ilusió tindre la meua propia horteta, com han fet els meus pares a la seua caseta. On tenen encizam, creilles, tomaques, faves...Caseta que espere poder comprar-los apart de per motius personals com que alli està enterrat el gos que mes he volgut en la meua vida, també perquè tenen oliveres, atmetllers, una horteta amb verdures naturals i tot aquest rotllo m'encanta.

Bueno pues des que es vam cambiar de piso el meu novio i jo, ésta és la meua horteta. 
Son faves, que no sé quan ixiran les vaines però té igual per ara pinta be.









0 comentarios:

Publicar un comentario

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More
Bloguzz